1. Vznik nápadu a potřeby klienta
Na startu byl nápad nebo potřeba, kterou jsme diskutovali s klientem Milošem. Jelikož sami běháme, prvotní impuls přišel z naší strany.
Následně jsme možnosti konzultovali s Milošem a obohatili návrh o jeho problémy, loňské zkušenosti s závodem a postřehy běžců, které sesbíral za poslední 4 roky.
”Potrebujeme vytvoriť aplikáciu, ktorá bude funkčná a nezaťaží web. Bežci a rovnako aj my, sa na ňu môžeme spoľahnúť.”
2. Naše nápady + workshop s klientem
V dalším kroku jsme s týmem vyhotovili seznam nápadů včetně problémů, kategorizovaných podle důležitosti. Vytvořili jsme ucelenou formu, příběh a návaznost na reálné potřeby.
#designthinking #ideas #why #problems #newangle
3. Analýza požadavků a vydefinování cílových skupin
6. Datová analýza a vyhodnocení jako vstupní podklad
Abychom aplikaci nestavěli pouze na našich domněnkách, podívali jsme se do dostupných dat. Data, která dostupná nebyla, jsme získali formou dotazníku s cílovými uživateli, případně z historických údajů Google Analytics nad existujícím webem závodů. Z dat jsme vyhodnotili nejdůležitější závěry, od kterých jsme se odpíchli při formulování již konkrétního produktu.
+ Umožnit sledovat průběh všem z mobilních zařízení
+ Běžci nejžádanější funkce je GPS tracking
7. Tvorba UI/UX a designu aplikace
Potřeby kapitána a běžců
Potřeby organizátora
8. Vyhodnocení a feedback
9. Přínosy pro ogranizátora a běžce
”S aplikáciou sme boli spokojní. Všetko fungovalo ako malo, vedeli sme kde je bežec a kedy sa pripraviť na ďalšiu predávku.”